Vanden Borre Kitchen ervaringen
Vanden Borre kitchen ervaringen? Bekijk hier alle Vanden Borre kitchen ervaringen. Gaat u binnenkort bij Vanden Borre kitchen langs? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Vanden Borre kitchen.
Vanden Borre kitchen ervaringen? Hoe was uw ervaring met Vanden Borre kitchen
Uw ervaring met Vanden Borre kitchen plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Vanden Borre kitchen
Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.
Uw keuken tekenen of berekenen?
Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.
Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?
Wilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis
Vanden Borre kitchen algemene informatie
Met 12 toonzalen is deze keukenzaak een grote speler in België. Zij doen er alles aan om samen met u een unieke keuken te creëren. Toonzalen in: Gent, Maldegem, Jemappes, Drogenbos, Aartselaar, Diest, Herstal, Froyennes, Wierde, Waterloo, Gosselies en Boncelles. Website Van den Borre Kitchen
48 klantgetuigenissen
Luc
Luc geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
J.M.
J.M. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wetteren
Zeer tevreden van. Vriendelijke uitbater
Goed plan , goede communicatie via de app , goede opvolging , alles op tijd zoals beloofd
Keuken , livingkasten en schoenenkast in de gang laten plaatsen.
Wetteren geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Arul Thaines Marian
Arul Thaines Marian geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
George Mathews
Absolute aanrader! Bedankt Vanden Borre K. en P.
George Mathews geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
greet
Alles wat verkeerd kon gaan ging fout.
Fout plan, fouten in het opmeten, waardoor de keuken niet paste, meerdere planken tot 10 cm tekort, ook de afdekplaten pasten niet, of waren niet aanwezig. De indeling van de keuken klopt trouwens nog altijd niet.
Afspraken hebben met plaatsers die tegen dat de datum er was, niet meer voor deze winkel werkten.
Niemand van de mensen die er werkten toen ik mijn keuken bestelde werkt er vandaag nog.
Mijn project duurde ongeveer twee jaar.
Het zal nooit mijn droomkeuken worden, het hart van mijn keuken is immers verminkt.
Een van de plaatsers boorde tijdens het plaatsen op verschillende plaatsen door de muur waardoor ik schade in een andere kamer heb.
Dit raakt niet opgelost.
Van elke stap in dit project heb ik foto’s, elke fout staat op mail beschreven.
Als ik hun reclames lees, hebben die voor mij een heel wrange nasmaak, ik wilde, droomde van een mooie keuken, zoals deze die in de toonzaal staan, of zoals ze beloven, niet meer, maar zeker niet minder.
greet geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Jan Leenaerts
Alles wat tegen kan vallen, valt tegen, incompetente filiaalhouder. Laat je volledig aan je lot over. Al meer dan 4 maanden zonder keuken. Alles vooraf moeten betalen of geen levering. Eerste ploeg van plaatsers (Neo Freelance in onderaanneming van VDB) regelrechte ramp. Door afvoer en elektriciteitsleidingen geboord en weggestopt met silicone. Gevolg volledig vochtige muur en elektriciteitsproblemen. Zelf op eigen kosten problemen moeten zoeken en herstellen zonder enige hulp van VDB! Keuken staat nu al maanden half en verkeerd gemonteerd en VDB geeft geen enkel perspectief! Totaal onaanvaardbaar!
Jan Leenaerts geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Nico Wuytack
Bij plaatsing bleek een corpus van mijn eiland en een deur beschadigd bij levering. Ik probeer al sinds mei 2023 al iemand te bereiken in Brussel. Daar wordt ik van Piet naar pol verwezen. Tot op heden December 2023 is dit euvel nog steeds niet opgelost. Voor hetzelfde geld is het type kleur/patroon niet meer beschikbaar of zit er al een kleurverschil op. Wat gaan ze dan doen?Contact 0,0% ze bellen nooit terug, we gaan het doorgeven is het steeds. De verantwoordelijke die de nieuwe winkel in Sint Niklaas zou openen heb ik al 2 maand niet meer gehoord. Service 0,0% en dit voor een keuken van 26.000€ zonder btw. Als je een review schrijft antwoorden ze met we contacteren u spoedig. Helaas zijn dit loze beloftes en proberen ze de schijn hoog te houden. In Januari is het geduld op en zal ik genoodzaakt zijn om het via een advocaat te doen. Mijn geduld is alleszins op.
Nico Wuytack geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Sj
Hier hetzelfde. Keuken is half geplaatst, afwerking was voorzien voor eind augustus. Na vele telefoontjes de laatste week, uiteindelijk te weten gekomen dat het over een faillissement gaat. Klantendienst helpt je inderdaad niet verder…..
Sj geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Katrien Maerens
Katrien Maerens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Jeroen D'Haeyer
– De frigodeur sleept tegen de mdf aan, die schuin geplaatst is.
– Er is een brokje uit één van de deuren
– Er zit een spleet van 5cm tussen de oven en de schuif eronder
– De afwerking van de mdf is gewoonweg slecht
Op zich makkelijk op te lossen puntjes, ware het niet dat de communicatie volledig in het honderd loopt. We ontvangen amper antwoord op tientallen mails, beloftes worden gemaakt maar niet ingelost, we worden constant aan het lijntje gehouden…
Resultaat: meer dan 1 jaar later zijn deze opmerkingen nog steeds niet opgelost, en is er geen einde in zicht.
Jeroen D'Haeyer geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Arnold
Nu het toestel uiteindelijk is geïnstalleerd, blijkt het frontpaneel maar gedeeltelijk te zijn gemonteerd waardoor we de vaatwasser nog steeds niet kunnen gebruiken. Dus moeten we opnieuw een dag verlof aanvragen voor een nieuwe interventie.
Benieuwd of er deze keer wel een tegemoetkoming volgt.
Van de “akte van vertrouwen” mag men toch meer verwachten.
Arnold geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
f.s.
Een jaar na ondertekening bestelbon
100 % afwerking, tot in detail, (dacht ik…)
Zelfs met een, weliswaar virtueel,.. potje retoucheer lak erbovenop…
Een keuken kopen doe je in vertrouwen. Als koper geef je aan wat je wilt van design en de voorziene ruimte. Dan vertrouw je op de skills en ervaring van de “keuken-expert”. Zodoende wordt er een keuken ontworpen en geïnstalleerd, volgens de meest logische indeling en ergonomie.
Omdat we na de installatie wat verbaast waren ivm sommige zaken, kan het misschien toch mogelijk zijn dat wij het verkeerd inzien? Dat er hier wel degelijk revolutionair of zelfs visionair werd ontworpen?
Het lijkt me enigszins tragikomisch. Zeker omdat, mocht het betreffende potje retoucheerlak voorhanden zijn, de fouten hiermee niet kunnen worden uitgewist
De gevraagde greeploze kasten zijn inderdaad greeploos. Bij één kast is dit wel heel letterlijk genomen, quasi niet te openen. Een volwassene kan deze kast met moeite openen, dus kinderen al zeker niet. Ofwel is hier de bedoeling om gevaarlijke producten in onder te brengen, of misschien gewoon als plaats opvulling? Voor een decorkeuken kan dit voldoende zijn maar niet om dagelijks mee te werken. Waarschijnlijk is hier een andere type serie kast gemonteerd, waarop wel degelijk een greep moet komen.
De kraanopstelling, welke met hendel tegen achterwand komt, de kookplaat waar achteraan bijna geen plaats is om een deftige kookpot op te zetten, de greep van ladekast onder de oven… Het zijn slechts enkele voorbeelden van de pennentrekken welke mooi het visitekaartje afgeven van de meester ontwerper.
Het woord is nogmaals gevallen: “ontwerp” Een keuken ontwerpen en verkopen vergt nu eenmaal wat meer skills en inspanning dan pakweg een paar schoenen. Het kan niet dat met slechts enkele muisklikken op een standaard keuken ontwerp programma, zonder nacalculatie of opzoekwerk van gebruikte materialen, het toch tot een volledig goed einde kan komen.
Een simpele accessoire, zoals een besteklade, vergde toch zoveel zweet, moeite en tijd om toch maar simpelweg wat info hierover te verkrijgen, iets wat snel lukte in een ander VDB kitchen filiaal.
Het leerde ons dat de kwaliteit van service sterk filiaal gebonden is en afhankelijk van de wil en kunde van de winkel uitbater
We beseffen ook wel dat we niet anders kunnen dan ons berusten in deze situatie. We verzoenen ons met de gedachte, dat het mogelijk nog vervelender moet zijn, als men beseft, dat een primaire slordige werkwijze van kwantitatief zo veel en snel mogelijk keukens verkopen op lange termijn niet loont tegenover deftig keuken ontwerpen.
De opmerkingen hier hebben niets te maken met de kwaliteit van de materialen, kunde of onkunde van de plaatsters (die hebben alles zo goed als mogelijk geïnstalleerd). Maar veel hangt af van de kennis over comptabiliteit, ergonomie, ruimtelijk inzicht en ook technische skills van de expert/adviseur.
Het bovengenoemde potje retoucheerlak zal vermoedelijk, gezien de reeds lang geleden beloofde levering, nog in – of net uit ontwikkelingsfase zijn. Ofwel dient er een koerier dit te voet vanuit Compostella naar de winkel in Oostakker te brengen?
Dus, Beste keuken expert, CEO, Secretaris generaal van de kastwinkel in Oostakker; als het potje witte retoucheerlak toch nog ter plaatse zou komen, mogen jullie het houden en gebruiken als soort tipp-ex. Hiermee kan eventueel bij toekomstige klanten, de bestelbonnen aangepast worden aan de werkelijk uitgevoerde situatie.
100 % gepersonaliseerde droomkeuken…tja.. niet voor ons. Je krijgt beter advies/service bij Ikea, Ik krijg al pijnlijke voeten bij de gedachte dat onze expert/CEO ooit in een schoenenwinkel zou werken. .
Acta fabula est
Opmerkingen:
-Verkeerd samengestelde kasten, waarvan er een paar bijna niet open te krijgen zijn.
-Keukenkraan waarvan de hendel tegen achterwand schuurt
-Kookpotten welke bijna niet op de achterste kookzones passen.
-Kastdeuren met onlogische openingswijze..
-sommige kastdeuren welke bij openen tegen andere kasten komen..
– lade achteraan uitgezaagd met scherpe kanten, voor montage gasleiding aan kookvuur
– plinten die uit elkaar vallen als je er tegen komt.
– doorsturen van pdf met info accessoires lukt maar niet
– verkeerd kleur doorgegeven aan firma van werkblad, gelukkig op tijd door ons gezien.
– verweten van leugenaar door “CEO”-
-opvolging project is nihil.
– lange wachttijden / deelleveringen/ geen info
er zal wel standaard geantwoord worden met”… we hebben dit met de grootste aandacht gelezen en klantentevredenheid is onze grootste zorg…patati en patata… s.”
maar reeds verschillende keren de klantendienst hierover interpelleert, maar er wordt geen gevolg aan gegeven
frank steenwinckel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
f.s. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Sven
Sven geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
frank steenwinckel
Een jaar na ondertekening bestelbon
100 % afwerking, tot in detail, (dacht ik…)
Zelfs met een, weliswaar virtueel,.. potje retoucheer lak erbovenop…
Een keuken kopen doe je in vertrouwen. Als koper geef je aan wat je wilt van design en de voorziene ruimte. Dan vertrouw je op de skills en ervaring van de “keuken-expert”. Zodoende wordt er een keuken ontworpen en geïnstalleerd, volgens de meest logische indeling en ergonomie.
Omdat we na de installatie wat verbaast waren ivm sommige zaken, kan het misschien toch mogelijk zijn dat wij het verkeerd inzien? Dat er hier wel degelijk revolutionair of zelfs visionair werd ontworpen?
Het lijkt me enigszins tragikomisch. Zeker omdat, mocht het betreffende potje retoucheerlak voorhanden zijn, de fouten hiermee niet kunnen worden uitgewist
De gevraagde greeploze kasten zijn inderdaad greeploos. Bij één kast is dit wel heel letterlijk genomen, quasi niet te openen. Een volwassene kan deze kast met moeite openen, dus kinderen al zeker niet. Ofwel is hier de bedoeling om gevaarlijke producten in onder te brengen, of misschien gewoon als plaats opvulling? Voor een decorkeuken kan dit voldoende zijn maar niet om dagelijks mee te werken. Waarschijnlijk is hier een andere type serie kast gemonteerd, waarop wel degelijk een greep moet komen.
De kraanopstelling, welke met hendel tegen achterwand komt, de kookplaat waar achteraan bijna geen plaats is om een deftige kookpot op te zetten, de greep van ladekast onder de oven… Het zijn slechts enkele voorbeelden van de pennentrekken welke mooi het visitekaartje afgeven van de meester ontwerper.
Het woord is nogmaals gevallen: “ontwerp” Een keuken ontwerpen en verkopen vergt nu eenmaal wat meer skills en inspanning dan pakweg een paar schoenen. Het kan niet dat met slechts enkele muisklikken op een standaard keuken ontwerp programma, zonder nacalculatie of opzoekwerk van gebruikte materialen, het toch tot een volledig goed einde kan komen.
Een simpele accessoire, zoals een besteklade, vergde toch zoveel zweet, moeite en tijd om toch maar simpelweg wat info hierover te verkrijgen, iets wat snel lukte in een ander VDB kitchen filiaal.
Het leerde ons dat de kwaliteit van service sterk filiaal gebonden is en afhankelijk van de wil en kunde van de winkel uitbater
We beseffen ook wel dat we niet anders kunnen dan ons berusten in deze situatie. We verzoenen ons met de gedachte, dat het mogelijk nog vervelender moet zijn, als men beseft, dat een primaire slordige werkwijze van kwantitatief zo veel en snel mogelijk keukens verkopen op lange termijn niet loont tegenover deftig keuken ontwerpen.
De opmerkingen hier hebben niets te maken met de kwaliteit van de materialen, kunde of onkunde van de plaatsters (die hebben alles zo goed als mogelijk geïnstalleerd). Maar veel hangt af van de kennis over comptabiliteit, ergonomie, ruimtelijk inzicht en ook technische skills van de expert/adviseur.
Het bovengenoemde potje retoucheerlak zal vermoedelijk, gezien de reeds lang geleden beloofde levering, nog in – of net uit ontwikkelingsfase zijn. Ofwel dient er een koerier dit te voet vanuit Compostella naar de winkel in Oostakker te brengen?
Dus, Beste keuken expert, CEO, Secretaris generaal van de kastwinkel in Oostakker; als het potje witte retoucheerlak toch nog ter plaatse zou komen, mogen jullie het houden en gebruiken als soort tipp-ex. Hiermee kan eventueel bij toekomstige klanten, de bestelbonnen aangepast worden aan de werkelijk uitgevoerde situatie.
100 % gepersonaliseerde droomkeuken…tja.. niet voor ons. Je krijgt beter advies/service bij Ikea, Ik krijg al pijnlijke voeten bij de gedachte dat onze expert/CEO ooit in een schoenenwinkel zou werken. .
Acta fabula est
Opmerkingen:
-Verkeerd samengestelde kasten, waarvan er een paar bijna niet open te krijgen zijn.
-Keukenkraan waarvan de hendel tegen achterwand schuurt
-Kookpotten welke bijna niet op de achterste kookzones passen.
-Kastdeuren met onlogische openingswijze..
-sommige kastdeuren welke bij openen tegen andere kasten komen..
– lade achteraan uitgezaagd met scherpe kanten, voor montage gasleiding aan kookvuur
– plinten die uit elkaar vallen als je er tegen komt.
– doorsturen van pdf met info accessoires lukt maar niet
– verkeerd kleur doorgegeven aan firma van werkblad, gelukkig op tijd door ons gezien.
– verweten van leugenaar door “CEO”-
-opvolging project is nihil.
– lange wachttijden / deelleveringen/ geen info
er zal wel standaard geantwoord worden met”… we hebben dit met de grootste aandacht gelezen en klantentevredenheid is onze grootste zorg…patati en patata… s.”
maar reeds verschillende keren de klantendienst hierover interpelleert, maar er wordt geen gevolg aan gegeven
frank steenwinckel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Marleen
Marleen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Isabelle
– mooi gamma om uit te kiezen
– flexibel in aanpassen naar onze wensen
Isabelle geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
steenwinckel
100 % afwerking, tot in detail.
Zelfs met een, weliswaar virtueel,.. potje retoucheer lak erbovenop…
Een keuken kopen doe je in vertrouwen. Als koper geef je aan wat je wilt van design en de voorziene ruimte. Dan vertrouw je op de skills en ervaring van de “keuken-expert”. Zodoende wordt er een keuken ontworpen en geïnstalleerd, volgens de meest logische indeling en ergonomie.
Omdat we na de installatie wat verbaast waren ivm sommige zaken, kan het misschien toch mogelijk zijn dat wij het verkeerd inzien? Dat er hier wel degelijk revolutionair of zelfs visionair werd ontworpen?
Het lijkt me enigszins tragikomisch. Zeker omdat, mocht het betreffende potje retoucheerlak voorhanden zijn, de fouten hiermee niet kunnen worden uitgewist
De gevraagde greeploze kasten zijn inderdaad greeploos. Bij één kast is dit wel heel letterlijk genomen, quasi niet te openen. Een volwassene kan deze kast met moeite openen, dus kinderen al zeker niet. Ofwel is hier de bedoeling om gevaarlijke producten in onder te brengen, of misschien gewoon als plaats opvulling? Voor een decorkeuken kan dit voldoende zijn maar niet om dagelijks mee te werken. Waarschijnlijk is hier een andere type serie kast gemonteerd, waarop wel degelijk een greep moet komen.
De kraanopstelling, welke met hendel tegen achterwand komt, de kookplaat waar achteraan bijna geen plaats is om een deftige kookpot op te zetten, de greep van ladekast onder de oven… Het zijn slechts enkele voorbeelden van de pennentrekken welke mooi het visitekaartje afgeven van de meester ontwerper.
Het woord is nogmaals gevallen: “ontwerp” Een keuken ontwerpen en verkopen vergt nu eenmaal wat meer skills en inspanning dan pakweg een paar schoenen. Het kan niet dat met slechts enkele muisklikken op een standaard keuken ontwerp programma, zonder nacalculatie of opzoekwerk van gebruikte materialen, het toch tot een volledig goed einde kan komen.
Een simpele accessoire, zoals een besteklade, vergde toch zoveel zweet, moeite en tijd om toch maar simpelweg wat info hierover te verkrijgen, iets wat snel lukte in een ander VDB kitchen filiaal.
Het leerde ons dat de kwaliteit van service sterk filiaal gebonden is en afhankelijk van de wil en kunde van de winkel uitbater.
We beseffen ook wel dat we niet anders kunnen dan ons berusten in deze situatie. We verzoenen ons met de gedachte, dat het mogelijk nog vervelender moet zijn, als men beseft, dat een primaire slordige werkwijze van kwantitatief zo veel en snel mogelijk keukens verkopen op lange termijn niet loont tegenover deftig keuken ontwerpen.
De opmerkingen hier hebben niets te maken met de kwaliteit van de materialen, kunde of onkunde van de plaatsters (die hebben alles zo goed als mogelijk geïnstalleerd). Maar veel hangt af van de kennis over comptabiliteit, ergonomie, ruimtelijk inzicht en ook technische skills van de expert/adviseur en/of winkel verantwoordelijke
Het bovengenoemde potje retoucheerlak zal vermoedelijk, gezien de reeds lang geleden beloofde levering, nog in – of net uit ontwikkelingsfase zijn. Ofwel dient er een koerier dit te voet vanuit Compostella naar de winkel in Oostakker te brengen?
Dus, Beste keuken expert en ook CEO, Secretaris generaal van de kastwinkel in Oostakker; als het potje witte retoucheerlak toch nog ter plaatse zou komen, mogen jullie het houden en gebruiken als soort tipp-ex. Hiermee kan eventueel bij toekomstige klanten, de bestelbonnen aangepast worden aan de werkelijk uitgevoerde situatie.
100 % gepersonaliseerde droomkeuken…tja.. niet voor ons. Ik krijg al pijnlijke voeten bij de gedachte dat onze expert/CEO ooit in een schoenenwinkel zou werken
Acta fabula est
Opmerkingen:
-Verkeerd samengestelde kasten, waarvan er een paar bijna niet open te krijgen zijn.
-Keukenkraan waarvan de hendel tegen achterwand schuurt
-Kookpotten welke bijna niet op de achterste kookzones passen.
-Kastdeuren met onlogische openingswijze..
-sommige kastdeuren welke bij openen tegen andere kasten komen..
– lade achteraan uitgezaagd met scherpe kanten, voor montage gasleiding aan kookvuur
– plinten die uit elkaar vallen als je er tegen komt.
– doorsturen van pdf met info accessoires lukt maar niet
– verkeerd kleur doorgegeven aan firma van werkblad, gelukkig op tijd door ons gezien.
-opvolging project is nihil.
– lange wachttijden / deelleveringen/ geen info
steenwinckel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Sylvia
Ik kwam er binnen en had direct een goed gevoel bij de verkopers. Ook niet opdringerig voor direct te beslissen, waarbij de meesten waar ik ging precies direct getekend moest worden. De werkzaamheden verliepen super vlot en heel professioneel.
Geen vraag voor hen was te veel.
Alvast bedankt voor de leuke samenwerking!!!
Sylvia geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Fam. Van Vaerenbergh
We hebben onze keuken gekocht in november vorig jaar en normaal was de installatie voorzien in februari dit jaar. Onze nieuwbouw liep vertraging op. Het was voor de winkel in Leuven geen probleem om de installatie enkele maanden uit te stellen. We waardeerden dat dit vlot en zonder probleem kon gebeuren.
We zijn altijd vriendelijk geholpen geweest en de mensen stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. Extra dank aan de installateur D. voor zijn vakwerk en oog voor detail! Een aanrader.
Fam. Van Vaerenbergh geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Carine
Carine geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Benjamin Bertels
Zelf heb ik een maand geleden de belofte gekregen van hun klantendienst dat ze mij binnen uiterlijk twee weken zouden contacteren, maar nog steeds geen reactie gekregen. Bijgevolg heb ik contact opgenomen via telefoon en mail, maar telkens weer:”wij nemen contact met u op zodra wij meer weten”.
Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Van Haren Stien
Groetjes, Stien en Brian uit Heverlee
Van Haren Stien geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Brigitte Hendrieckx
Erg vind ik dat de laatste plaatser zelfs zijn geld niet heeft gekregen en uiteraard gaat die geen moeite doen voor de afwerking. gangterpraktijken zijn dit.
Nooit betaal ik nog op voorhand voor iets want je wordt gewoon opgelicht en je kan geen weg meer uit.
Brigitte Hendrieckx geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Busschaert
Busschaert geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Rik
We hebben onze keuken in het Filiaal van Brugge gekocht.
We zijn bijgestaan door O. die voor ons alle tijd heeft genomen en niet alleen ivm de keuken en het design maar ook elk toestel hebben we in detail bekeken.
Na de opmeting hebben we nog vlot wat dingen kunnen aanpassen en nu staat er een perfecte keuken naar onze wensen.
Echt een aanrader om in Brugge op bezoek te gaan, ze gaan daar alle tijd voor u nemen.
We waren ook bij andere gegaan (Ixina, Eggo, kvik, …) maar de level van service en product kennis heb ik bij geen andere meegemaakt.
Ook was de verkoper veel minder opdringerig dan bij de andere, we hebben zeker 3-4 keer gegaan zonder dat we gepushed werden om te kopen, alles moest eerst naar onze zin zijn voor ze onze handtekening vroegen.
Dit was echt een verademing want we kregen echt schrik om een keuken te kopen want overal waar we kwamen waren ze meer geinteresseerd in onze handtekening op een contract dan in een keuken naar onze zin te maken.
Ik beveel het iedereen aan om toch eens naar het filiaal in brugge te gaan voor dat je ergens tekent, je gaat echt een verschil merken.
Rik geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vranken
Mvg
Marc en Kathleen
Vranken geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Oana Stan
Oana Stan geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Esma
Er is idd een mogelijkheid dat de klanten toch geholpen worden door andere filialen, maar dit staat nog niet vast. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid in.
Daarbij is het ook opmerkelijk dat het nieuws over het faillissement nog niet bekendgemaakt is op het regionale nieuws/in het krant. Ze zullen waarschijnlijk proberen om naamverlies zo veel mogelijk te beperken, maar als dit te lang aansleept zal ik wel zelf stappen naar HLN of elk ander sensatiegazet dat ik kan vinden :/
Is het mss geen idee om een facebookgroep aan te maken waar de gedupeerden elkaar kunnen verderhelpen?
Esma geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Benjamin Bertels
https://advocaten-leuven.be/faillissement-vandenborre-kitchen-diest/
Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
XDB
wij hebben het nieuws gisteren ook vernomen.
Het was vooraf doorgegeven dat ongeveer deze periode de keuken geplaatst mocht worden. We wilden vandaag een mail sturen dat alles voorzien was en de keuken geplaatst mocht worden, maar ze waren ons voor met het bericht omtrent het faillissement.
Net na ons eerste bezoek aan de toonzaal in Diest hadden we zware twijfels (heel onaangenaam gevoel bij de verkoper). We zagen toen de melding dat 4 weken later de vestiging in Leuven zou openen. Uiteindelijk toch in Diest blijven gaan met dit als gevolg. We hadden ons gevoel moeten volgen…
Voorschot van 30%, oftewel 10k, waar we heel waarschijnlijk niets van zullen terugzien.
Een grote streep door de rekening.
Ook voor onze verhuis die gepland staat voor augustus…
Heel veel succes iedereen.
Hopelijk kunnen alle gedupeerden toch nog wat recupereren.
Mocht er nieuws zijn, dan kan/mag dat altijd hier gemeld worden.
XDB geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Burcin
Ik vrees dat we ermee verder moeten gaan met het vredegerecht
Burcin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Dorien Elsen
Volgens contractafspraak zou de levering alleen na betaling plaatsvinden.
Op 23 februari werden de kasten en toestellen geleverd en op 22 april het keukenblad.
STAVAZA keuken: er ontbreekt een kast, een microgolf/oven, het blad is niet de juiste dikte en de volledige afwerking moet nog gebeuren.
Sinds 22 april, op de dag van plaatsing blad hebben wij geen contact meer gehad met VDBK Diest omdat de zaak plots definitief gesloten is. Wij waren hiervan niet op de hoogte en zijn hier zelf achter gekomen.
Wij hebben ondertussen al meermaals contact gehad met de Vanden Borre klantendienst via mail en telefoon. En elke keer opnieuw krijgen wij te horen dat ze begrip hebben voor de situatie en dat er een oplossing komt.
Na meer dan een maand weten wij nog altijd niet wat er gaat gebeuren. Wij hebben nog steeds geen oplossing.
Wij hebben een volledige keuken betaald en hebben een onafgewerkte keuken gekregen met meerdere tekortkomingen.
Dorien Elsen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Frederickx Monique
Wij zitten met dezelfde problemen, de keuken werd geplaatst op 25 maart 2022. Ik heb geen toestellen in de keuken. Enkel een afwasmachine en een warmhoudplaat. Ik heb geen pompbak, geen kraan, geen oven, geen microgolf, geen koelkast en de dampkap daar ontbreken nog stukken van. Alle schuiven zijn verkeerd, mijn handvaten passen er niet op. Begin mei kreeg ik te horen, dat ze met verlof waren tot 9 mei. Nadien bleven ze gesloten. Ook contact genomen met de klantendienst en daar wimpelen ze ons af. Ondertussen weet ik dat ze failliet zijn. Ik wil via deze weg in contact komen met nog gedupeerden, samen staan we sterk.
10-06: Hallo gedupeerden van Diest, op het vredegerecht gaven ze mij de raad om samen te bundelen en een advocaat aan te stellen
Frederickx Monique geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Benjamin Bertels
Ik heb reeds een voorschot van €6.000,- betaald, maar kom nu net als jullie tot de vaststelling dat ze gestopt zijn.
De keuken liet ik in productie gaan, maar ik vrees dat ze vlak erna gestopt zijn, waardoor ik niet zeker ben of de keuken nu reeds geproduceerd werd of niet. De keuken had volgens overeenkomst (10 weken na in productie gaan) in de week van 25 mei geplaatst moeten zijn, maar helaas. Vandaag weet ik enkel dat ze gestopt zijn (ook zelf moeten achterkomen gelijk u), ik €6.000,- heb betaald en niet weet of er überhaupt een keuken zal komen, laat staan binnen welke termijn. Inhuizen kan ik niet vermits ik niet zal investeren in andere toestellen om ze later aan de helft van de prijs te moeten verkopen wanneer de bestelde apparaten mogelijks toch nog geleverd worden.
De afgelopen twee weken heb ik drie keer contact opgenomen met de klantendienst, maar ze herhalen gewoon “We nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra er een oplossing is gevonden.”
Vandaag stuur ik een aangetekend schrijven naar de hoofdzetel. Vervolgens hebben ze 8 dagen om te antwoorden. Indien ik geen of hetzelfde antwoord krijg als de klantendienst me geeft, stap ik naar het vredegerecht.
Sturen jullie ook een aangetekend schrijven?
Ik zal hierop terugkomen zodra ik reactie heb gehad op mijn aangetekend schrijven.
Veel succes alvast,
Benjamin
Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Burcin
De klanten van vandenborre diest gaan verdeeld worden, ze weten het zelf ook maar pas 2 3 dagen en zijn hier blijkbaar mee bezig.
Zodra ze er zelf uitkomen, worden we opgebeld vanuit de hoofdzetel (als het waar is natuurlijk)
Burcin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Benjamin Bertels
Echter, ze weten dit wel al langer dan 2 à 3 dagen.
Ik zag op Google Reviews een review van 2 maanden geleden dat er ook al contact werd opgenomen zonder respons.
Mag ik vragen met wie je allemaal al contact hebt opgenomen opdat je dit antwoord kreeg?
Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Rahela habibi
– in onze eerste afspraak hebben ze gezegd als jullie nu bestelen, einde volgende maand hebben jullie de keuken, het was einde december ‘21, week later hebben wij keuken gekozen, plots werd dat half maart, dan half april. Uiteindelijk 6/5 werd de werkblad geplaatst, maar het al lang nog niet voorbij.
– een kast is al defect voordat wij dat kunnen gebruiken.
– kookplaat is defect, werkt niet!
-pombak afvoer water is defect dus 100 percent onbruikbaar.
-microgolf is nog niet geleverd
-plinten zitten niet goed-
– erger nog moet je 10 keer bellen om defect door te geven, je altijd hoort smoesjes, wordt uitgesteld.
-ik raad VDB Kitchen aan niemand
Rahela habibi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Tessa
Tessa geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Alex en brenda hoedeman-van goethem
Alex en brenda hoedeman-van goethem geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Seb
De dag van de levering sturen ze mij een mail dat het product niet geleverd kan worden.
Ik bel naar de klantendienst dat ik mijn geld terug wil, gestort op mijn rekening, omdat ik niets meer ben met een cadeaubon omdat ik enkel die specifieke headphone wou kopen. Ik krijg bevestiging van de call agent dat iemand mij zal opbellen om mijn rekeningnr te vragen zodat het geld proper teruggestort kan worden.
De dag nadien krijg ik een mail met een waardebon. Ik bel met een call agent genaamd Julius die me doodleuk en bijdehand zegt dat dit logisch is en dat het geld teruggestort is op mijn cadeaubon dus dat er geen probleem is.
Ik heb een aankoop gedaan met de veronderstelling dat als iets voorradig is en aangebied wordt op de website dat het ook geleverd kan worden. Ik heb hierdoor een cadeaubon gekocht om de betaling te doen, en nu kan Vanden Borre niet leveren, en zit ik met een cadeaubon van 100 euro waar ik niets meer mee ben omdat ik niets meer nodig heb. Dat is gemakkelijk geld verdient voor hen. Gaan jullie zo om met klanten?
Ik verwacht nog steeds een gepaste oplossing. Indien jullie dit willen rechtzetten. Bestelbonnummer: 415918228.
Seb geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Romy
Romy geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Dirk Schepens
Voor een potentiële klant wordt gretig een toneeltje klantvriendelijkheid opgevoerd.
Dit eindigt wel bij het tekenen van de bestelbon.
Had ik eerst de reviews gelezen, dan hoefde ik nu niet zelf deze review te schrijven!
In volle coronatijd hebben we ons laten overhalen om een keuken te bestellen bij Vanden Borre kitchen in Oostakker.
Na het tekenen van de bestelling, heb je nog de mogelijkheid om heel wat aan te passen. Maar bij iedere aanpassing tikt de teller: een toestel vervangen door een met een goedkopere catalogusprijs resulteert zelfs in een meerprijs.
Er waren ook wat aanpassingen nodig om afvoerleidingen weg te werken die in een hoek zitten: dit werk mooi aangepast op de 3D weergave en zou dus passen in het geheel van de keuken.
Het komen tot de finale versie is niet echt vlot verlopen, maar uiteindelijk lag alles vast en kon de keuken opgemeten worden.
De opmeting is gebeurd voor het bijwerken van de bepleistering, om geen tijd te verliezen.
Het opmetingsverslag was vrij summier en gaf enkel melding dat enkele lengtes wat afweken t.o.v. het oorspronkelijke plan.
Dus alles leek klaar om een mooie keuken te hebben.
Op de dag van de plaatsing begon de ellende:
1. Er was geen omkasting rond de afvoerleidingen geplaatst en daardoor kon de hoekkast niet geplaats worden. Deze omkasting had ik moeten laten voorzien, dus het was mijn schuld dat deze er niet was.
Hierover was eerder nooit iets gezegd, ook niet bij de opmeting.
Op de 3D van de keuken, was er een omkasting voorzien in het materiaal van de keuken.
Doch ook dit wordt niet uitgevoerd, ondanks uitdrukkelijk gevraagd voor de bestelling.
Het staat niet in de stukkenlijst van de keuken en ik had dit moeten zien. De 3D illustratie is niet bindend voor de inhoud!
2. Onze keuken is in L-vorm. Bij de plaatsing bleek dat de hoek tussen de muren slechts 88.8° is en geen 90°.
De opmeting in opdracht van Vanden Borre, heeft hiervan nooit enige melding gemaakt, waardoor ik er niet van in kennen ben gesteld om eventuele correcties te laten uitvoeren.
Hierdoor ontstaat er een spleet van ongeveer 5 cm tussen het werkblad en de muur.
Zaakvoerder T.B. maakte mij duidelijk dat dit mijn fout was: de klant moet zelf zorgen dat alle muren haaks staan. Een mogelijke oplossing, is een nieuw werkblad dat mij €605 zou kosten.
Op enige goodwill moest ik niet rekenen.
Volgens de zaakvoerder T.B., had ik maar een architect moeten nemen om mijn keukenproject te begeleiden.
3. De levering van de combioven werd steeds uitgestel en er kon zelfs geen datum gegeven worden.
We hebben dan uiteindelijk beslist om deze uit de bestelling te nemen zodat ik hem zelf kon bestellen. Ik heb hem dan zelf besteld en binnen de week was hij geleverd.
4. Er was €104.02 meer gefactureerd dan op de bestelbon.
Om de levering niet in gevaar te brengen, hebben we het volledige bedrag betaald.
Het heeft echter heel wat voeten in de aarde gehad om daarna dit bedrag teruggestort te bekomen.
5. “De laagste prijs, alles inbegrepen” is hun leuze.
Dit is dus een lege doos, want zelfs een flexibel voor de waterkraan of voor de dampkap aan te sluiten is niet inbegrepen.
Het resultaat is echt bedroevend.
Nog meer bedroevend is dat Vanden Borre geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor hun werk en voor alles wat misgaat zeggen ze onomwonden dat u als klant in fout bent.
Alles wordt afgeblokt met de “algemene voorwaarden”, die zodanig opgesteld zijn dat zij nergens verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
Ook de algemene klantendienst van Vanden Borre Kitchen geeft geen enkele ondersteuning om tot een compromis te komen, citaat “Al onze franchise-winkels zijn verantwoordelijk voor hun acties en hun beslissingen.”
Het ontbreekt dit bedrijf aan enige vorm van ethische code naar zijn klanten
Ik besef maar al te goed dat mijn beweringen allemaal zullen weerlegd worden door T.B., maar ik beschik over de nodige bewijzen om dit allen te staven.
Dirk Schepens geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vandezande
Ook hier tevreden klanten van Vanden Borre kitchen in Diest. Er werd rekening gehouden met onze wensen en er werd ons niets opgedrongen.
Zo kwamen wij tot onze perfecte keuken.
Ook voor onze plaatser Bert niets dan lovende woorden. Top!
Christel Van de Velde
Hallo, wij zijn bij van den borre kitchen in Diest geweest voor onze keuken. We werden daar door Lien geholpen, die dat op zeer goede en rustige manier gedaan heeft. Zij heeft veel geduld met ons gehad omdat we moeilijk konden beslissen wat we wilden. Zij heeft ons 3 keer ontvangen om zo tot onze droomkeuken te komen. Een dikke proficiat aan jullie en bedankt voor de fijne en goede samenwerking (topteam). Christel en Philippe
Vanden Borre Kitchen Diest
Beste Christel,
Hartelijk dank voor de leuke recensie.
Mvg Lien en Steve
Pauline
Vanden Borre kitchen wetteren
Zeer tevreden van. Vriendelijke uitbater
Goed plan , goede communicatie via de app , goede opvolging , alles op tijd zoals beloofd
Keuken , livingkasten en schoenenkast in de gang laten plaatsen.